Klient musi sam wprowadzać zmiany na koncie, w szczególności:
- włączyć przejazd płatny lub dezaktywować go.
W przypadku stwierdzenia braku poboru opłaty przyczyn może być wiele. Należy sprawdzić:
- czy na pewno pojazd poruszał się po drodze płatnej,
- czy pojazd ma aktywowane urządzenie (trzeba to odrębnie ustawić na koncie IKK),
- czy są środki na koncie,
- czy nie ma ustawionej płatności post paid.
Wszelkie kwestie związane z brakiem opłaty za przejazd każdy użytkownik powinien wyjaśniać poprzez dział Obsługi Klienta i infolinię e-TOLL:
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta to całodobowa infolinia świadcząca pomoc użytkownikom systemu e-TOLL. Infolinia działa pod numerami:
• 800 101 101 – numer bezpłatny dedykowany dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce
• +48 22 521 10 10 – numer płatny dedykowany dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora
• +48 22 519 77 77 – numer płatny dedykowany dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora
Zgłoszenia można kierować na adres korespondencyjny e-TOLL Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa oraz na adres poczty elektronicznej kontakt@etoll.gov.pl
Więcej informacji o infolinii: https://etoll.gov.pl/ciezarowe/kontakt/infolinia-e-toll/