Klient musi sam wprowadzać zmiany na koncie, w szczególności:

  • włączyć przejazd płatny lub dezaktywować go.

W przypadku stwierdzenia braku poboru opłaty przyczyn może być wiele. Należy sprawdzić:

  • czy na pewno pojazd poruszał się po drodze płatnej,
  • czy pojazd ma aktywowane urządzenie (trzeba to odrębnie ustawić na koncie IKK),
  • czy są środki na koncie,
  • czy nie ma ustawionej płatności post paid.

Wszelkie kwestie związane z brakiem opłaty za przejazd każdy użytkownik powinien wyjaśniać poprzez dział Obsługi Klienta i infolinię e-TOLL:

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta to całodobowa infolinia świadcząca pomoc użytkownikom systemu e-TOLL. Infolinia działa pod numerami:

•             800 101 101 – numer bezpłatny dedykowany dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce

•             +48 22 521 10 10 – numer płatny dedykowany dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora

•             +48 22 519 77 77 – numer płatny dedykowany dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora

Zgłoszenia można kierować na adres korespondencyjny e-TOLL Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa oraz na adres poczty elektronicznej kontakt@etoll.gov.pl

Więcej informacji o infolinii: https://etoll.gov.pl/ciezarowe/kontakt/infolinia-e-toll/